Monitoring zdrowych nawyków / Monitoring healthy habits

monitoring zdrowych nawyków healthy habitsNie wiem czy Wy też tak macie, ale ja jak już się biorę za ćwiczenia, albo za jakieś ‘zdrowe’ wyzwania, to lubię sobie gdzieś na kartce odhaczać, że coś już zrobiłam, żeby mieć nad tym kontrolę. Wkurzało mnie jednak przy tym zawsze, że mam ‘tysiące’ karteczek tu od ‘wodnego wyzwania’, tu od ‘miesiąca bez słodyczy’, tu od ‘kontroli posiłków’, itd. itp. Postanowiłam, że zrobię z tym trochę porządek i stworzę jedną tabelę monitorującą to wszystko! A oto wyniki mojej pracy…

monitoring zdrowych nawyków healthy habits
Mnie ta tabela ułatwiła trochę życie ;)
Jeśli macie ochotę to ściągajcie sobie ją dowoli, po to ją zrobiłam!
 
 W komórce ‘Woda’ wpisujemy ilość wody jaką powinniśmy pić w ciągu dnia – jutro wrzucę Wam post odnośnie picia odpowiedniej ilości wody ;) Następnie robimy monitoring picia wody, czyli kolorujemy odpowiednio kropelki wody (1 kropelka = 1 litr wody).
 
W kolumnie ‘Łakocie’ kolorujemy kółeczko, jeśli spożyliśmy w ciągu dnia  produkty z cukrem lub/i z syropem glukozowo-fruktozowym.
 
W komórce ‘Regularne fit-posiłki’ wpisujemy godziny posiłków, w którym powinniśmy go spożywać (mniej więcej co 3-4 godziny, nie jemy przed samym snem). Natomiast jak posiłek zjemy to odhaczamy ten fakt w odpowiedniej komórce, ewentualnie możemy zamiast tego wpisać rzeczywistą godzinę spożycia posiłku.
 
W kolumnie ‘Trening’ wpisujemy odpowiednio w każdej komórce o nazwie ‘workout’ ogólną nazwę ćwiczeń/wyzwań, np. morning quarter (klik), siłownia, fitness i odhaczamy w odpowiednich komórkach, jeśli dało nam się je wykonać. Natomiast w kolumna o nazwie ‘4 workout’ dotyczy ćwiczeń typu bieganie, chodzenie, wtedy w odpowiednich komórkach wpisujemy dystans jaki pokonaliśmy i czas.
 
Jeśli macie jakieś wątpliwości czy zapytania odnośnie tej tabeli to pytajcie! :)
 
Jeśli macie również jakieś sugestie to również dawajcie znać! ;)
 
Ancia
Print Friendly, PDF & Email