Tabela pomiarów ciała z możliwością wklejenia zdjęć

pomiary ciała przed i po, tabelka pomiarów ciała
 Ostatnio tworzę, tworzę i tworzę ;)

To, że walczę o lepszą formę/figurę to to już wiecie. W związku z tym opracowałam tabelkę pomiarów ciała z możliwością wklejenia zdjęć ‘przed i po’. W ten sposób mogę udokumentować sobie później w jednym miejscu, na jednej ‘kartce’, mój osiągnięty cel! Jak macie ochotę to i Wy z takiej tabelki możecie sobie skorzystać :)

W tabelce umieszczamy pomiary ciała zrobione przy pomocy centymetra krawieckiego. Nie znajdziecie tam jednak miejsca na wpisanie swojej wagi ciała, ponieważ waga często nas ‘okłamuje’. Jednak jeśli chcielibyście udokumentować sobie również i wagę ciała, to możecie to zrobić wpisując ją sobie nad każdym zdjęciem.
 
 
pomiary ciała przed i po, tabelka pomiarów ciała ze zdjęciami

 
W tabelce znajdziecie pomiary różnych części ciała, przy czym pamiętajcie, że jak mierzycie ‘brzuch’ to w najszerszym jego miejscu, a ‘talię’ w najwęższym. Nie znajdziecie w tej tabelce pomiaru samych piersi –  zrobiłam to specjalnie, bo nikt nie lubi patrzeć jak nam ubywa centymetrów w tej części ciała, no chyba że Ktoś właśnie chce w tej części schudnąć to dajcie znać. Zrobiłam natomiast pomiar o nazwie ‘pod biustem’, bo jeśli masz dużą otyłość brzuszną to tam również jest sporo tłuszczu do stracenia. Niestety nie ma w tej tabelce miejsca na pomiar obwodu męskiej klatki piersiowej, bo jest to w sumie tablica dla kobiet – jeśli Ci nie przeszkadza to wpisz sobie ten pomiar w wierszu o nazwie ‘pod biustem’, albo odezwij się w komentarzu to przygotuję taką męską wersję :)
 
W kolumnie o nazwie ‘przed’ wpisujecie miary początkowe/wyjściowe, a w kolumnie o nazwie ‘po’ wpisujecie miary końcowe lub osiągnięte po ukończeniu jakiegoś etapu ze swojego planu ‘krok po kroku’, np. z danego miesiąca czy kwartału. Natomiast w kolumnie o nazwie ‘różnica’ wpisujecie różnice miar pomiędzy ‘przed’ i ‘po’. Jeśli okazało się, że pomniejszyła się miara w danej części ciała, to do liczby dodajemy znak minus (-), a jeśli powiększyła się to dodajemy znak plus (+), np. talia: ‘przed’ = 68 cm, a ‘po’ = 62 cm to ‘różnica’ = -6 cm. W komórce o nazwie ‘suma’ wpisujecie sumę wszystkich centymetrów, które nam ubyło, przy czym dodajemy do tego podwójną wartość pomiarów ‘łydka’, ‘biceps na luzie’, ‘uda’. Nie bierzemy tutaj jednak pod uwagę miary z wiersza o nazwie ‘biceps napięty’, bo tutaj skupiamy się głównie na mięśniach, które po ich napięciu zwiększają swój obwód, o ile warstwa tłuszczu jest w tym miejscu znacznie zmniejszona.
W innym przypadku będzie, gdy się okaże, że w jakieś partii przytyliśmy, to najpierw sumujemy (dodajemy) wszystkie centymetry, które nam ubyło (z minusem), a potem odejmujemy od nich centymetry, których nam przybyło (z plusem) z pominięciem wiersza z pomiarem ‘biceps napięty’, po czym wpisujemy osiągnięty wynik w komórce ‘suma’. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi!?

W wersji .jpg do pobraniadownloadKLIK – w tej wersji spokojnie możecie sobie wklejać swoje zdjęcia i uzupełniać dane w komputerze za pomocą programu np. Paint.

Wersja .pdf do pobraniadownloadKLIK – lepsza do wydruku

Ancia
 
 

Print Friendly, PDF & Email
  • u mnie zdjęcie przed – oj chyba nie, może gdzieś na dnie szuflady, ale jeszcze ważniejsze aby to zdjęcie po nadawało się do wklejenia ;) dzięki Ancia :)

    • he he to aby osiągnąć piękne zdjęcie 'po' to potrzebna jest do tego motywacja :)

  • ooo fajne to! Ja co prawda chudnąć nie chcę tylko zgubić brzuszek – może się wreszcie zmotywuję!

    • Dzięki :) Chcąc czy nie chcąc gubiąc brzuszek, chudnie nam reszta ciała :)