Myślałeś kiedyś nad tym, by mieć swoje gadżety reklamowe?

Chodzę na targi, na różne branżowe, często też i blogowe spotkania, pewnie nie jeden raz wpadną mi w ręce gadżety reklamowe. Cz myślałeś kiedyś nad tym, by mieć gadżety z logiem swojej firmy czy bloga? Po co tworzyć w ogóle takie rzeczy?

 

gadżety

 

Z gadżetami reklamowymi jest podobnie jak z wizytówkami. Dajesz je komuś, by o Tobie pamiętał. Wizytówki jednak często są zapodziewane lub odkładane do wizytownika, do którego mało kto zagląda. Z gadżetami reklamowymi jest trochę inaczej. Każdy człowiek uwielbia dostawać od kogoś coś za darmo, nawet otrzymany od kogoś ołówek czy długopis może człowiekowi zrobić dzień.

 

gadżety reklamowe

 

Pamiętam jak byłam kiedyś na kilku konferencjach dla blogerów. Zazwyczaj na takich spotkaniach przychodzą różne firmy, które zachęcają, by skorzystać z ich oferty (tak jak na różnych targach). Po takich spotkaniach wpadają mi szczególnie w pamięć te firmy, które indywidualnie podeszły do mojej osoby podczas rozmowy i moich potrzeb, a rozmowa przebiegła bardzo pozytywnie. Choć nie jestem łasa na gadżety, to miłym akcentem podczas tej rozmowy było wręczenie mi jakiegoś fajnego gadżetu. I wiecie co? Mam te firmy w pamięci i z niektórymi do dziś współpracuje!

 

gadżety

 

Jeśli mamy fajne wspomnienia po rozmowie z przedstawicielem jakieś firmy, używamy ten gadżet na co dzień podczas pracy zawodowej czy nawet w prywatnym życiu, firma ta “wchodzi” w naszą podświadomość. Praktycznie z chwilą pierwszego kontaktu zetknęliśmy się z procesem budowania wizerunku. A zatem  gadżety reklamowe mają duży sens, są częścią budowania pozytywnego wizerunku, co może wpłynąć w przyszłości na owocną współpracę z tą firmą.

Każdemu zakładającemu swój biznes marzy się, aby wypuścić swoje gadżety reklamowe. Czy myślałeś kiedyś o stworzeniu swojej linii gadżetów? Myślałeś kiedyś o budowaniu swojego wizerunku?

 

 

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 29 times, 1 visits today)