10 błędów, które popełniamy podczas odchudzania się

błędy odchudzających się

 
Może jesteś z tych osób, które odchudzają się, ale pomimo tego jednak mają problem ze schudnięciem? Jeśli tak, to może popełniasz, któryś z tych błędów, które utrudniają Ci dojść do celu, jakim jest szczupła sylwetka.
 
Dziś 10 błędów, jakie możemy popełniać podczas odchudzania się.

  1. Nierozpoznanie przyczyny tycia – czasami powodem tycia może być np. chora tarczyca lub stosowane środki antykoncepcyjne, warto to sprawdzić przed przystąpieniem do procesu odchudzania się.
  2. Stosowanie restrykcyjnych diet – takie diety zazwyczaj źle działają na nasz organizm. Oczywiście, że dzięki nim szybko schudniesz, ale możesz się liczyć z tym, że po jej zakończeniu efekt jo-jo jest gwarantowany, możesz wtedy przybrać na wadzę nawet dwukrotnie!
  3. Spożywanie nieodpowiednich posiłków w ciągu dnia – brak śniadań, za dużo spożywanych pokarmów przetworzonych, zbyt częste spożywanie potraw z pszenicą, picie napojów słodkich, … , to i jeszcze więcej ma wpływ na naszą wagę. Im szybciej pozbędziemy się swoich starych nawyków żywieniowych, tym lepiej dla naszego zdrowia, samopoczucia i figury.
  4. Spożywanie za dużo owoców w ciągu dnia – owoce zawierają w sobie naturalny cukier, który nazywa się fruktozą, a jeśli w swojej diecie mamy go za dużo, to zostaje ona wysyłana do wątroby, a kiedy poziomy glikogenu wątrobowego są pełne, to fruktoza zostanie zamieniona w tłuszcz – tak na chłopski rozum tłumacząc ;)
  5. Podjadanie słodyczy na co dzień – tego chyba nie trzeba tłumaczyć ;) (jak pozbyć się nałogu podjadania słodyczy? – klik).
  6. Zbyt długie odstępy między posiłkami – niektórzy mają tak, że zjedzą śniadanie, albo wypiją kawę, a do tego zapalą papieroska, a potem długo długo nic nie jedzą, potem objadają się na obiad jedząc np. dwa posiłki jeden za drugim, a potem znów objadają się wieczorną porą siedząc przy telewizorze… no w ten sposób to nigdy się nie schudnie! 
  7. Spożywanie więcej kalorii w ciągu dnia niż powinniśmy przyjmować – dobrze zbilansowana dieta to podstawa.
  8. Zbyt mała ilość picia wody – woda m.in. nawadnia organizm i wypłukuje toksyny z organizmu. Chcesz mieć jędrną skórę, to dostarczaj organizmowi odpowiednią ilość wody (ile pić wody? – klik) i ćwicz.
  9. Stosowanie produktów o wysokim Indeksie Glikemicznym – produkty o niskim Indeksie Glikemicznym wpływają na równowagę w naszym organizmie, dzięki czemu nie przytyjemy.
  10. Brak ruchu – i co z tego, że stosujemy jakąś dietę skoro w ogóle się nie ruszamy. Jak chcesz ujędrnić swoje ciało, chcesz zmniejszyć fałdy tłuszczowe na swoim brzuchu, chcesz się lepiej poczuć, to ćwicz!
Ancia
 

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 85 times, 1 visits today)