Miesiąc bez słodyczy. Tabele pomocnicze.

Z początku miesiąca listopada zrobiłam sobie wyzwanie “Miesiąc bez słodyczy”, które jak sama nazwa zachęca do powstrzymania się od spożywania słodyczy w danym miesiącu. Muszę przyznać, że bardzo fajny jest to sposób na oduczanie się jedzenia słodyczy. Aby się oduczyć jedzenia słodyczy od czegoś trzeba zacząć. 

Poniżej możesz sobie ściągnąć m.in. tabelką pomocniczą do monitorowania dni bez słodyczy, w której również możesz zaznaczyć ile wypiłaś/eś w danym dniu wody, ile zjadłaś/eś posiłków oraz co aktywnego robiłaś/eś i jak długo – nazwałam ją “Tabelka monitorująca zdrowe nawyki”.

DO POBRANIA!!!

Tabelka monitorująca zdrowe nawyki – klik

Tabelka wymiarów ciała – klik

Tabelka z ćwiczeniami Morning Quarter – klik

miesiąc bez słodyczy

Najdłużej wytrzymałam bez słodyczy 4 miesiące, to szmat czasu! Niestety ze słodyczami jest jak z nałogiem, ciągle kuszą by do nich powrócić i tak się też stało. Słodycze to nic dobrego, oprócz smaku i odczuć jakie nam dają. Jednak warto walczyć o swoje zdrowie, swoje lepsze samopoczucie. 

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie walki z tym nałogiem to pozbycie się z domu wszystkich słodyczy, a nawet i słonych przekąsek.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 508 times, 1 visits today)